slide 1
slide 2
slide 3

 

برق خورشیدی؛ یک بار هزینه کنید، عمری درآمد کسب کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، انرژی خورشید، منبعی پاک، تمام نشدنی، بی سر و صدا و بدون خطر و البته فاقد آلودگی است که با کمی آینده نگری، کسی نمی‌تواند بی خیال آن شود، به ویژه که بداند هر قدر برقی که تولید می‌کند ۱۰ برابر نرخی که به برق مصرفی اش می‌پردازد، درآمد به دست می‌آورد.اما چرا باید در سطح کلان تر به این نوع از تولید برق دل خوش کرد؟ ظرفیت نصب شده تولید برق کشور ۷۶ هزار مگاوات است که ۹۵ درصد آن با سوخت‌های فسیلی و در نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود.تولید برق به شیوه سنتی هم منابع گران فسیلی و حتی آبی را تلف می‌کند و هم در مسیر انتقال و توزیع تلفاتی بیش از ۲۰ درصدی دارد، به این زیان نجومی باید آلودگی‌های زیست محیطی را هم اضافه کرد.همه این واقعیت‌ها کشورهای پیشرفته را به استفاده از انرژیهای نو و تجدیدپذیر ترغیب کرده است.

اطلاعات بیشتر

بلندگو خورشیدی

تصور کنید کنار نور طلایی خورشید ، بلند کردن موسیقی و زمان آرامش بخش  با تلفن همراه  چه لذتی دارد. در حال حاضر موسیقی عالی، بلندگو های بی سیم و کیفیت عالی صدا - همه این قابلیت ها با Devotec Solar Sound 2 Stereo Bluetooth Speakersامکان پذیر است . تقریبا تمام گوشی های تلفن همراه، پخش کننده های MP3 و پخش کننده های موسیقی می توانند به صورت بی سیم به این بلندگو متصل شوند تا موسیقی فشرده و واضح را بشنوند.

 

 

بلندگوهای قابل حمل:

بدون کابل، برق و موسیقی بسیار عالی! بله، همه اینها چیزی است که Speaker Stereo Sound 2 را منحصر به فرد می کند. مطمئنا محدودیتی وجود دارد برای پورت اتصال کابل و غیره - برای هر دو شارژ با سیم برق و یا اگر دستگاه پخش موسیقی بلوتوث ندارد، با دکمه های لمسی خازنی برای کنترل .

اندازه کامل برای backpacking:

این بلندگوها قابل حمل و سبک هستند؛ عالی است برای گرفتن همراه در حالی که پیاده روی، سفر و یا صرف استخر کنار استخر. آنها می توانند به هر جک هدفون (جک 3.5 میلی متری) متصل شوند و با یک کابل هدفون که می تواند به عقب برگردد. با وزن حدود 300 گرم و اندازه گیری 5/16 x 5/8 x 5/8 اینچ، انرژی خورشیدی را  در کیف حمل می شود.

بهترین صدا:

برای دریافت بهتر از بلندگو، دستگاه موسیقی باید در جلوی بلندگو و در محدوده قرار گیرد. هنگامی که با یک دستگاه بلوتوث همراه است، بلندگوها به حالت جفت شدن و صدای عالی می رسند. یک حالت تقویت قدرت نیز در دسترس است. بهترین کیفیت صدا را از بلندگوها می توان با اتصال آنها با کابل USB به منبع برق و پریز برق و تعویض موسیقی دید.

پنل های خورشیدی:

در بالا پانل های خورشیدی است که باتری ساخته شده در شارژ را در نور مستقیم خورشید نگه می دارد. سه دکمه لمسی برای کنترل حجم صدا، تغییر مسیر و قدرت سیستم بلندگو وجود دارد. در پشت، پورت برای اتصال کابل وجود دارد. پانل های خورشیدی بهترین استفاده برای پخش یک بار از طریق کابل برق USB است.

انتخاب خوب؟

بله، این بلندگوهای بلوتوث استریو صدای خورشیدی 2 گزینه خوبی برای بلندگوهای قابل حمل برای تولید صدا با کیفیت عالی هستند. و بلوتوث آن را آسان به اتصال بی سیم به بسیاری از آخرین منابع موسیقی مانند تلفن های همراه، دستگاه های MP3 و مانند آن است.

 

 

منبع :

http://www.alternative-energy-news.info/solar-stereo-speakers/

 

تماس با ما

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستید با ما تماس بگیرید

تلفن : 987132333219+

ساعات کاری

پشتیبانی حرفه ای ما توسط متخصصان زبده

  • شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 2
  • پنجشنبه : 9 الی 1

دفتر مرکزی : شیراز _ خیابان شوریده شیرازی (سی متری سینما سعدی ) کوچه 11 پلاک 22