slide 1
slide 2
slide 3

 

برق خورشیدی؛ یک بار هزینه کنید، عمری درآمد کسب کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، انرژی خورشید، منبعی پاک، تمام نشدنی، بی سر و صدا و بدون خطر و البته فاقد آلودگی است که با کمی آینده نگری، کسی نمی‌تواند بی خیال آن شود، به ویژه که بداند هر قدر برقی که تولید می‌کند ۱۰ برابر نرخی که به برق مصرفی اش می‌پردازد، درآمد به دست می‌آورد.اما چرا باید در سطح کلان تر به این نوع از تولید برق دل خوش کرد؟ ظرفیت نصب شده تولید برق کشور ۷۶ هزار مگاوات است که ۹۵ درصد آن با سوخت‌های فسیلی و در نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود.تولید برق به شیوه سنتی هم منابع گران فسیلی و حتی آبی را تلف می‌کند و هم در مسیر انتقال و توزیع تلفاتی بیش از ۲۰ درصدی دارد، به این زیان نجومی باید آلودگی‌های زیست محیطی را هم اضافه کرد.همه این واقعیت‌ها کشورهای پیشرفته را به استفاده از انرژیهای نو و تجدیدپذیر ترغیب کرده است.

اطلاعات بیشتر

انرژی هاب !!!!!

انرژی هاب: ساخت اولین نیروگاه زمین گرمایی شیلی طبق انتظار در حال پیشرفت است و بهار امسال به بهره برداری خواهد رسید.

انرژی زمین گرمایی


ساخت نیروگاه زمین گرمایی Cerro Pabellon در شیلی توسط Enel Green Power درحال پیشرفت است. علیرغم اینکه پیشرفت انرژی زمین گرمایی در کشور تقریباً به‌صورت کامل متوقف شده بود، همه چیز در احداث سایت Enel Green Power درحال پیشرفت است. اخیراً تجهیزات نیروگاهی، شامل دستگاه تبدیل، لوله‌ها و سایر تجهیزات جانبی، به سایت تحویل داده شد. شرکت ILS Chile انتقال ۱۲۰ کانتینر توسط ۲۰۰ کامیون حامل را از بنادر ایکوییک و آنتوفاگاستا به سایت محل پروژه هماهنگ نمود. محموله از میان بیابان آتاکاما که کمترین دمای آن °۱۵- سانتیگراد و بیشترین دمای آن°سانتیگراد ۳۹ و سرعت باد بیش از کیلومتر بر ساعت ۸۰ می‌باشد، عبور کرده است.


Cerro Pabellón اولین نیروگاه زمین گرمایی شیلی خواهد بود که در سال ۲۰۱۷ اتمام آن پیشبینی شده است. این نیروگاه شامل دو واحد ۲۴ مگاواتی است که در مجموع ظرفیت نصب شده آن به ۴۸ مگاوات می‌رسد و قادر خواهد بود سالانه ۳۴۰ گیگاوات ساعت انرژی تولید کند؛ این میزان معادل نیاز انرژی ۱۶۵٫۰۰۰ خانوار شیلیایی است و مانع از انتشار ۱۶۶٫۰۰۰ تن دی اکسید کربن در هر سال می‌شود. افزودنی است که پتانسیل انرژی زمین گرمایی شیلی را حدود ۳۶۰۰ مگاوات تخمین زده‌اند.

 

تماس با ما

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستید با ما تماس بگیرید

تلفن : 987132333219+

ساعات کاری

پشتیبانی حرفه ای ما توسط متخصصان زبده

  • شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 2
  • پنجشنبه : 9 الی 1

دفتر مرکزی : شیراز _ خیابان شوریده شیرازی (سی متری سینما سعدی ) کوچه 11 پلاک 22