slide 1
slide 2
slide 3

 

برق خورشیدی؛ یک بار هزینه کنید، عمری درآمد کسب کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، انرژی خورشید، منبعی پاک، تمام نشدنی، بی سر و صدا و بدون خطر و البته فاقد آلودگی است که با کمی آینده نگری، کسی نمی‌تواند بی خیال آن شود، به ویژه که بداند هر قدر برقی که تولید می‌کند ۱۰ برابر نرخی که به برق مصرفی اش می‌پردازد، درآمد به دست می‌آورد.اما چرا باید در سطح کلان تر به این نوع از تولید برق دل خوش کرد؟ ظرفیت نصب شده تولید برق کشور ۷۶ هزار مگاوات است که ۹۵ درصد آن با سوخت‌های فسیلی و در نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود.تولید برق به شیوه سنتی هم منابع گران فسیلی و حتی آبی را تلف می‌کند و هم در مسیر انتقال و توزیع تلفاتی بیش از ۲۰ درصدی دارد، به این زیان نجومی باید آلودگی‌های زیست محیطی را هم اضافه کرد.همه این واقعیت‌ها کشورهای پیشرفته را به استفاده از انرژیهای نو و تجدیدپذیر ترغیب کرده است.

اطلاعات بیشتر

یک شرکت چگونه ساختار قوی برای انرژی خورشیدی نوید می دهد.

کارآفرین خورشیدی بیل گراس، مدیر عامل شرکت Edisun Microgrids، با موفقیت از بخش بازرگانی و صنعتی خورشیدی با ردیابهای دو محوری وارد شده و قول داده است که 30 درصد افزایش عملکرد را برای افزایش هزینه تنها 10 درصد نسبت به نصب استاندارد ایجاد کند.

شرکت Pasadena، Calif، در 11 اکتبر، نصب یک ردگیر 1 مگاوات، 3000 عدد ردیاب - بزرگترین در جهان تا کنون - در ساختمان آکسنارد، کالیفرنیا، متعلق به صنایع هری راس به کار برده است . 

طراحی پروفیل کم و ردیاب قدرت بالا، پشت بام را پوشش می دهد  و با دیواره های پاراپتی ​​محافظت می شود و موج را به عنوان یک موضوع غیرقابل حل می کند.  پنل خورشیدی در اطراف یک مسیر فلزی دایره ای به دنبال خورشید حرکت می کند، در حالی که بازوی محرک برای گرایش مطلوب تنظیم می شود. این محصول ویژگی های گزینه های طرح بندی انعطاف پذیر، حداقل وزن در هر فوت مربع، نصب سریع، و عملیات ساده و تعمیر و نگهداری،بر خوردار است و در حالی که همچنین با استانداردهای ایمنی سختگیرانه، شرکت می گوید. می توان از 60 یا 72 سلول سلولی استفاده کرد. واحدهای می توانند شیب سقف تا 10 درصد را در خود جای دهند.

Gross می گوید: "بازار خورشیدی C & I دارای پتانسیل رشد تقریبا بی نهایت است. "تنها کالیفرنیا یک فرصت 7 میلیارد فوت مربع از فضای باز پشت بام باز را ارائه می دهد، که فقط نیمی از آن را نشان دهنده توان بالقوه 55 گیگابایت است. او می گوید: "این فرصت دیوانه است." 

وی افزود که این شرکت علاقه ای را از ایالت هایی با هوای سردتر از جمله نیویورک و رود آیلند داشته است و امیدوار است که با افزایش زاویه های آفتابی زمستانی، تقویت اقتصادی بزرگی به دست آورد.

هنگامی که کشور های مختلف همچون آمریکا و کشور های دیگر در صنایع خورشیید سرمایه گذاری های هنگفتی میکنند و به دنبال توسعه آن هستند وقت ان نیست که انرژی خورشیدی و برق خورشیدی را به منزل خود بیاوریم ...

تماس با ما

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستید با ما تماس بگیرید

تلفن : 987132333219+

ساعات کاری

پشتیبانی حرفه ای ما توسط متخصصان زبده

  • شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 2
  • پنجشنبه : 9 الی 1

دفتر مرکزی : شیراز _ خیابان شوریده شیرازی (سی متری سینما سعدی ) کوچه 11 پلاک 22