slide 1
slide 2
slide 3

 

برق خورشیدی؛ یک بار هزینه کنید، عمری درآمد کسب کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، انرژی خورشید، منبعی پاک، تمام نشدنی، بی سر و صدا و بدون خطر و البته فاقد آلودگی است که با کمی آینده نگری، کسی نمی‌تواند بی خیال آن شود، به ویژه که بداند هر قدر برقی که تولید می‌کند ۱۰ برابر نرخی که به برق مصرفی اش می‌پردازد، درآمد به دست می‌آورد.اما چرا باید در سطح کلان تر به این نوع از تولید برق دل خوش کرد؟ ظرفیت نصب شده تولید برق کشور ۷۶ هزار مگاوات است که ۹۵ درصد آن با سوخت‌های فسیلی و در نیروگاه‌های حرارتی تولید می‌شود.تولید برق به شیوه سنتی هم منابع گران فسیلی و حتی آبی را تلف می‌کند و هم در مسیر انتقال و توزیع تلفاتی بیش از ۲۰ درصدی دارد، به این زیان نجومی باید آلودگی‌های زیست محیطی را هم اضافه کرد.همه این واقعیت‌ها کشورهای پیشرفته را به استفاده از انرژیهای نو و تجدیدپذیر ترغیب کرده است.

اطلاعات بیشتر

سریع ترین شارژر خودرو الکتریکی در جهان


امروزه تجهیزات شارژ خودروهای الکتریکی (EV) رو به جلو حرکت می کنند - شاید حتی سریع تر از اتومبیل هایی که قرار است پر از شارژ الکتریکی شوند. ABB به تازگی شارژر (Terra High Power HP) خود را که 120 مایل را  در هشت دقیقه فراهم می کند،  - اما New Atlas اشاره کرد که بسیاری از EV ها هنوز نمیتوانند 350 کیلووات را در این شارژر سریع کار کنند.

ماشین های الکتریکی و شارژر های نسل آینده

سریع ترین شارژر الکتریکی ماشین در جهان

شارژر Terra HP DC می تواند با سرعت تقریبا سه برابراز  سوپرشارژرهای Tesla ماشین  را پر کند. ABB گفت که شارژر اولین محصول 350 کیلوواتی در بازار است و ایستگاه های گازوئیل یا ایستگاه های متوقف شده  در این مسیر برای شارژر الکتریکی سریع ایده آل است. مدیر عامل Ulrich Spiesshofer در بیانیه ای گفت: "این شارژر سریع با قدرت بالا،شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را با حداکثر هفت برابر بیشتر از زمان مشابه در مدل های قبلی، فراهم می کند."

به نظر می رسد قابلیت های این شارژر بسیار چشمگیر است، اما آیا  ABB می تواند؟ نیوز اطلس گفت که هیچ  وسلیه نقلیه در بازار قادر به کنترل 350 کیلو وات نیست. بسیاری از وسایل نقلیه محدود به 50 کیلو وات است. دلیل این امر حفظ عمر باتری  است.  شارژ  فوق العاده سریع می تواند به  باتری آسیب برساند و از عمر آن بکاهد. اتومبیل هایی هستند که می توانند بیشتر کار کنند؛ نیسان 2018 یکی از نمونه هایی است که توانایی 100 کیلو وات را دارد. اما نیوز اطلس می گوید، ثبات حرارتی و چگالی انرژی بیشتر ، تنها باتری ها را قادر می سازد که چنین شارژ سریع را اداره کنند.

 

سریع ترین شارژر الکتریکی ماشین در جهان

 

البته، برای رقابت با خودروهای بسوخت بنزینی در محدوده طولانی بهتر، EVS باید بتواند با شارژ فوق العاده سریع روارد عمل شود . پر کردن یک ماشین سوخت فسیلی در ایستگاه گاز هم اکنون فقط چند در دقیقه طول می کشد. New Atlas اظهار داشت که واحد Terra HP تنها زمانی قادر خواهد بود تا ظرفیت شارژ خود را نزدیک به این زمان کند، که چندین اتومبیل باهم به طور همزمان وصل شوند.

تماس با ما

در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر هستید با ما تماس بگیرید

تلفن : 987132333219+

ساعات کاری

پشتیبانی حرفه ای ما توسط متخصصان زبده

  • شنبه تا چهارشنبه : 9 الی 2
  • پنجشنبه : 9 الی 1

دفتر مرکزی : شیراز _ خیابان شوریده شیرازی (سی متری سینما سعدی ) کوچه 11 پلاک 22